Sufletul este un diamant neşlefuit iar faptele realizate în fiecare clipă ajută la atingerea acelui punct care oferă o valoare nepreţuită diamantului propriu.

sâmbătă, 4 septembrie 2010

Sunetul care ne reprezinta

Peste tot unde mergem auzim fără sau vrem sau intenționat melodii mai mult sau mai puțin cunoscute care ne delectează timpul petrecut acasă, pe drum sau în spațiile mici ce ne restrâng activitatea fizică sau intelectuală. Dar oare de ce ne place să ascultăm această muzică? Ce vrea să ne spună formația sau cântărețul prin versuri? După câteva milioane de melodii ascultate am încercat să scot "crema" din acele melodii și să le fac o legătură cu unele întâmplări petrecute cu ceva timp în urmă și am realizat că multe dintre melodiile ascultate transmit un semnal de alarmă cu privire la anumite lucruri care sunt în realitate sau care nu trebuie să le facem deși unele persoane fac exact invers.
De obicei seara, când toate gândurile se așează la locul lor, mă așez în fața calculatorului și ascult alte melodii care sunt neascultate și încerc să vad dacă în cele 3-4 minute de sunet continuu mă găsesc măcar o fracțiune de secundă. Iar după câteva ore de ascultat în continuu observ că foaia pe care am notat numele melodiilor s-a umplut dar playlist-ul încă nu este terminat. Opresc muzica, mă așez în pat, sting lumina și mă gândesc că este adevărat ce credeam. Muzica care o ascultăm ne reprezintă, fie prin starea care o simțim în acea clipă, fie prin personalitatea pe care o avem. Cum ne dăm seama?! Simplu. Ascultă toate melodiile atent, urmărește înțelesul versurilor și realizează o conexiune cu tine însuți.

Un comentariu:

  1. Buna dragule si bine ai venit in lumea blogger-ilor:)

    Scrii bine si sunt convinsa ca drumul pe care vei merge va fi unul minunat!

    Succese nebanuite!
    pup

    RăspundețiȘtergere