Sufletul este un diamant neşlefuit iar faptele realizate în fiecare clipă ajută la atingerea acelui punct care oferă o valoare nepreţuită diamantului propriu.

miercuri, 1 septembrie 2010

Prima zi

Prima zi! Întotdeauna exista prima zi sau prima oară, fie că este în clipa în care simți aerul greu al noii lumi sau că începi o nouă experientă de viitor. De multe ori prima zi pentru mine a fost o combinație de dulce-amar sau de un rău bun ce s-a dovedit a fi de mare ajutor pentru ce mă aștepta pe viitor. Mereu prima zi a fost cea care dicta tonul ritmului ce trebuia menținut toată perioada în care eram depărtat de celelalte activități din jur, iar cele mai multe ori startul a fost in viteză, viteză ce m-am chinuit să o mențin de la început până la sfârșit, dar nu mă plâng deoarece numai așa pot depăși toate obstacolele ce-mi apar pe parcursul drumului și tot așa pot creşte pe Scala Progresului.
Astăzi, m-am așezat liniștit la linia de Start pentru un nou drum, pe parcursul unui an școlar, purtând numărul de profesor în cadrul școlilor speciale, start care a fost destul de lent dar am întârziat plecarea pentru a putea accelera pe parcursul traseului în funcție de eventualele schimbări ce pot apărea pe parcurs. Concurenții care s-au prezentat alături de mine sunt veterani cu mai multă experiență al cărui palmares este greu de depășit de un începător ca mine, dar încerc măcar să-i egalez dacă nu reușesc să-i depășesc. Ca să descriu locul de sosire îmi este foarte greu, dar atunci când voi ajunge acolo mă voi așeza iar la linia de start pentru a reîncepe o nouă cursă pe care să o duc la bun sfârșit.
Ca încheiere a "Primei zi" doresc să împărtășesc un proverb de la un om înțelept și anume ORICE DRUM LUNG ÎNCEPE CU O MICĂ PAUZĂ. Întotdeauna dă rezultate!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu